Předpověď slibuje na noc bouřky. V přístavu není místo a vy se musíte spolehnout na kotvu. Jak na to?
Plujete uprostřed oceánu a potkáte jachtu. Bez známek života. Potkáte ji ve dne, tedy se jí vyhnete, ale v noci by setkání mohlo mít...
Znáte pocit, když se život v jediném okamžiku naprosto změní? Předtím je vše v naprostém pořádku a najednou zmatek. Vše je jinak,...
Severním Atlantikem přechází rozsáhlá tlaková níže. Tak hluboká, že dno je v nedohlednu. Tlak jižně od Islandu klesl až na 948 hPa....
Přes oceán se vydali polští manželé na Bavarii 44. Stanislawovi bylo 74 let a Elzbietě 67. Elzbieta neuměla ovládat loď.
Před týdnem jsme vyhlásili soutěž o Anglicko-český ilustrovaný jachtařský výkladový slovník. Stačilo poslat správnou odpověď na...
V pátek jsme přinesli první díl rozhovoru o charter managementu s Vladislavem Bezecným ze společnosti Bemex Boot. Dnes je tu druhý díl zajímavého povídání.
Víte, co je to charter management? Umožňuje vydělávat na vlastnictví jachty. Zní to pěkně, ne?
V posledních týdnech jsme Vám přinesli několik zajímavých článků na téma antifouling a jeho aplikace nebo obnova před sezónou.
U ostrova Prvić se potopila nákladní loď dlouhá 30 metrů. Stalo se tak po srážce s pasažérským parníkem Tijat.
Jednou je vody moc a jindy zase málo. Týká se to i italských Benátek. Tentokrát byl na pořadu druhý z extrémů.
Loděnice Oyster je v likvidaci. Minulý týden největší jachta na veletrhu v Düsseldorfu, dnes firma propouští svých 400 zaměstnanců. Na veletrhu mluvili zástupci loděnice o objednaných lodích za 80 milionů GBP, o...
Přístroje AIS Class B, které na jachtách používáme, můžeme rozdělit do 2 kategorií. První kategorií jsou samostatné přístroje, které mají svůj vlastní displej, na kterém můžeme dění v...
180 metrů dlouhý tanker Marine Express se ztratil. Naposled byl viděn na kotvišti u přístavu Cotonou v Beninu v pátek. Od té doby ani stopa.